Kennel Marachinos

Föder upp Chinese Crested Dog och kommer inom några år även föda upp Tibetansk Spaniel. http://www.marachinos.com Vi har oxå ponnytravare som vi tävlar med.

Januari -13

Året började med att både Tamina och Ziwa flyttade till nya hem.
Jag har givetvis sparat rätten till en kull på varje tik :)
Ska bli spännande att få valpar efter dom sen :)
Tamina kommer troligen att paras i höst och Ziwa troligen under våren -14.

I samma veva så flyttade en liten Tibbetös, på drygt 4 månader, in här med dunder och brak.
Pikinas Narnia av oss kallad Quila :) Quila är gladheten själv. Vill alltid busa och pussas. Svansen går i ett på henne :)

I början på januari fick vi besök av en "valp" som vi fött upp. Det var hans nya matte som ville komma och hälsa på :) Jättekul att träffa en valp som man inte sett sedan han flyttade "hemifrån". Han har dessvärre flyttat runt en del men nu har han hamnat hos rätt person :)

Det var oxå under den här månaden som ägarna till Molly (syster med Busan) frågade om de fick köpa loss Molly. Och eftersom de ställt upp en hel del på mig så kunde jag inte säga nej. Och jag överlät oxå i samma veva äganderätten på Papi till dom :)
Känns himla skönt att jag gjort dom glada :D
Jag citerar från PM:et:
"Du skall veta att du gjorde den här kärringen överlycklig. Jag är så glad så du anar inte, du är underbar. Kram till bästa Sandra."
Dessa ord gjorde min dag :)

*bye*
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: