Kennel Marachinos

Föder upp Chinese Crested Dog och kommer inom några år även föda upp Tibetansk Spaniel. http://www.marachinos.com Vi har oxå ponnytravare som vi tävlar med.

Bellbox.se - Balsam

Bellbox.se - Balsam

Att välja balsam eller schampo för sitt hår är inte alltid så lätt :/
Det gäller ju att hitta just den unika produkt som passar just ditt unika hår. 
Själv har jag genom åren provat mig igenom en hel del produkter och ännu har jag inte hittat det som jag tycker passar mitt hår bäst. Mitt hår har sin egen lilla vilja, många virvlar som sitter både här och där. Har även ett rätt så kraftigt och tjockt hår. I min ungdom permanentade jag mitt hår och ett par gånger fick jag göra om permanenten för att det inte tog ordentligt, trots att man gjort precis som man gjorde gången innan. Så mitt hår är inte alltid så lätt.
Bellbox.se finns det massor av olika balsam, schampo, styling, verktyg, inpackning, färg och toning att välja på.  Kanske kan jag där hitta de perfekta produkterna för mitt hår, får helt enkelt titta lite mer ingående på Bellbox.se.


Bellbox.se - Balsam
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: