Kennel Marachinos

Föder upp Chinese Crested Dog och kommer inom några år även föda upp Tibetansk Spaniel. http://www.marachinos.com Vi har oxå ponnytravare som vi tävlar med.

One.com

 
 
One.com
När jag för en sisådär 10 år sedan letade ett billigare alternativ till mitt domännamn så hittade jag One.com.
One.com hjälpte mig att flyttade domännamnet utan problem och jag fick dessutom massor med webbutrymme.
Man får ju gott om utrymme. Min hemsida är ganska stor och jag använder max 10 % av det utrymmet jag har.
Hemsidan har fungerat helt perfekt och väldigt sällan har jag varit med om att min hemsida inte fungerat. Sedan några år tillbaka har One.com även så att man kan bygga hemsidan, och även ladda upp sitt material, via dom. Jag använder det väldigt sällan men perfekt för den som behöver ha lite mer hjälp. Skulle jag någon gång skaffa ett domännamn till så skulle jag definitivt ta hjälp av One.com. Skulle jag rekommendera One.com till någon som ska skaffa ett domännamn och webbutrymme? Svaret är väl ganska enkelt?? Nämligen: JAAAA :D
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: