Kennel Marachinos

Föder upp Chinese Crested Dog och kommer inom några år även föda upp Tibetansk Spaniel. http://www.marachinos.com Vi har oxå ponnytravare som vi tävlar med.

Stall Nysäter

Vilka är Stall Nysäter??
Jo, det är förutom jag även min man Lasse, min dotter Evelina (Eve) och så min lillasyster Caroline (Carro).
Sedan är det 4 Gotlandsruss.
Dessa är Winner ("Vinner", 9 år), Te-Quila ("Tila", 5 år), Cocktail Skott ("Kakan", 4 år) och Tip Top ("Tippen", 3 år, helbror med Tila).
2012 var för oss ett av de bästa åren vi någonsin haft.
Vi slog rekord i både antal insprungna prispoäng och antal segrar, detta trots att hästarna gjorde färre starter än tidigare år!
Evelina blev Årets B-kusk i Kat. B i Örebro :)

Här kommer lite bilder från vårt fantastiska år 2012 :)

 

Vinst #1 Te-Quila

Vinst #2 Winner 

Vinst #3 Shettisen SuperIor Noir var på min träningslista under 2 lopp (blev 1:a och 2:a).

Vinst #4 Te-Quila som för första ggn travade under 2 minuter. Blev därmed vår första 2-minutersponny :)

Vinst #5 Cocktail Skott 

Vinst #6 Winner


Snygga Winner <3


Den mest kompletta ponny jag någonsin sett: Te-Quila :)


Cocktail Skott <3


Tip Top (2 år) för första ggn på banan =)
Taggar: Gotlandsruss, Ponnytrav;
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: